пʼятниця, 23 січня 2015 р.

Олександрійську журналістку «Городского курьера» відзначив Міністр

    Днями Катерина Карпенко отримала спеціальну відзнаку від Міністра охорони здоров’я України – Олександра Квіташвілі. Журналістку відзначили за її матеріал «А ви вимірюєте свій артеріальний тиск?», опублікований в газеті «Городской курьер» у 2014 році. Саме цей матеріал Катерина відсилала на щорічний Всеукраїнський конкурс журналістських матеріалів «Здоровим бути вигідно!». Організатор цього конкурсу Всеукраїнська громадська організація «Український фонд «Здоров’я».

   Метою Всеукраїнського конкурсу журналістських матеріалів є популяризація здорового способу життя. Конкурс має на меті через публікації у ЗМІ спонукати людей до активного способу життя, занять фізичними вправами та спортом, здорового харчування, відмови від шкідливих звичок.

    Катерина Карпенко надіслала три матеріали на конкурс і один з них був особисто відзначений Міністром охорони здоров’я України.

   - Мені приємно отримати таку відзнаку. Часто журналіст не має зворотного зв’язку з своїми читачами і складно зрозуміти чи цікаві і потрібні твої публікації для читачів. А на подібних конкурсах твої матеріали оцінюєть поважне журі та відзначає найкращі роботи. Я й надалі буду висвітлювати медичні теми, адже здоров’я – це один з найважливіших аспектів життя кожної людини, - говорить Катерина Карпенко.


    Слід зазначити, що Катерина Карпенко вже шостий рік працює кореспондентом газети «Городской курьер». Це її перше місце роботи. До того вона закінчила факультет журналістики Київського Міжнародного університету. Катерина - член Національної спілки журналістів України.

Немає коментарів:

Дописати коментар